Friday, August 14, 2009

Sesi Menjelajah Umah My Follower

Salam semua...daku nak wat marathon menjelajah umah my follower..da 139 orang rupanya my follower...just nak say hi n berkenal2an..tp sure x leh hbs semua..tapi daku mulakan ngan yang baru masuk lu...n seterusnya...dan daku penah wat award tuk my follower...tp x semua tepek n amik award tu..so daku leh maklumkan pada uols ttg kewujudan award nie la ye... Pada yang daku belum jengah umah lagi..janganla marah..daku berblogging nie sambil2 wat keje..so kalau tengah bengang pala baru leh buka blog...kat umah pun baru je ada tenet..tu pun slow...so daku leh terjah bila daku berkesempatan je...tapi percayalah uols semua tetap dihati daku..huhuhu

Nak tahu cite baru? Klik disini kalau nak tahu lebih lanjut...

7 comments:

nza said...

akak dh ambik n dh paste dh kt umah tuhh..tq dik, moga prshabatan kita brkekalan n mkn mesra...

AshAnas said...

ha'a la... tak amik lg award kak iela nih...

Iela Fazielah said...

kak miela camne nak tau akak dah terjah ke belum... jgn lupa tinggalkan jejak ye.... hehehe... xsbr nak amik bunga kat atas tu... lawanye...

Atiqah said...

nnt tiqah lak nk wat sesi terjah rumah follower..

miela77 said...

pada semua...moh amik..nanti daku jalan lagi..

CuTeMiUt78 said...

kita pun dah ambil tau.. heh..heh..heh.. memang kan klu nak jelajah semua.. rasanya addoooii la.. sehari suntuk pun belum habis duk jelajah kan

Mama Safiyyah said...

tak sempat lg nak amik la kak.....nanti ye....

Berminat untuk order? Sila Nyatakan Tempahan Anda.

Nama :
Email Address:
Nombor Telefon
Alamat
Tempahan
Nyatakan pilihan pesanan anda atau selain dari yang disenaraikan :-
Nyatakan Kuantiti dan Warna Pesanan
Pilihan Penghantaran
Pilihan Pembayaran :
Blog Address (Jika Ada)
Status Pembeli

Get your own free form like this one.

Updated by SyamilaDesign! 2010