Wednesday, August 12, 2009

Daku try first choice Global Tone USB Stick Modem

Daku da try Global Tone USB Stick Modem yg daku amik dulu tu try dr my friend Ana. Dia bg complete ngan line Celcom Broadband 384kbs tu. Tapi x memuaskan hatiku la. Line dia slow. Smlm daku try jam 6.30 ptg ok je..masuk kul 7-9mlm daku try langsung x leh tenet. Pg nie daku Cuti...so try la bersiaran dr umah...nak tunggu page loading, amik masa...nak insert pic dlm entry langsung x leh...rasa bengang je...tapi daku nak minta kat Ana pinjam tuk beberapa hari..manala tau bukan sebab modem tp line kan? Korang ada cadangan tak? OK ke modem nie (kalau nak tengok rupanya leh tgk entry sebelumni yg RM250 tu). Adakah line yg problem? Daku x mau la rugi lak kang bila beli tetiba x memuaskan hati...huhuhu... pendapat uols amatlah daku perlukan dalam daku nak wat keputusan...

6 comments:

ibu HannAqeel said...

menyebuk lagi aku. hehee..
alaa kak kalo nak tiptop pakai broadband streamyx.kalo umah akak dah ade tipon rumah psg streamyx n b/band skali. kalo takde tipon rumah mahal sketlaa nk psg tipon rumah lgik.line kirenye line telekom laa.sy ritu ingat nk psg tapi cos mahal sbb rumah xde tipon. dahtu beli b/band celcom je tapi sengal. line asik EDGE je. hihihih ... nk terminate kontrak 1yr. sabok jelaa.

nza said...

akak pn ada pakai broadband celcom...mmg kekdg lembab mcm org kena virus H1N1..sakit hati...

ibu HannAqeel said...

opss.. sori kak. rupanya sama je b/band streamyx tu. die JV ngan celcom. b/band tu line celcom yg punye jugak. kesimpulanye semua benda ada kebaikan dan kekuranganye. hahah.. mcm kesimpulan karangan pulak. ape yg penting sabor jelah.

miela77 said...

ibu HannAqeel, nza...tu lah...skang guna broadband celcom yg RM68 tu...kat umah tq mmg sengal pun tp skang kat hosp ipoh bw mak..line cantik lak..ingat nak wat yg rm98 br ok kot.

CuTeMiUt78 said...

eemmmm kekadang linenya.. tgk gak kawasan umah akak camne.. klu linenya clear.. makanya ok je la.. cam kita guna streamxy kat umah.. hampeh je.. lemau semacam sebab kita kat kawasan ceruk kg nun

Babykidslove Online Boutique said...

ana cdgkan try maxis...atau celcom 98 sbb kite tkde kontrak..so ikut suke nk try2..jek

Berminat untuk order? Sila Nyatakan Tempahan Anda.

Nama :
Email Address:
Nombor Telefon
Alamat
Tempahan
Nyatakan pilihan pesanan anda atau selain dari yang disenaraikan :-
Nyatakan Kuantiti dan Warna Pesanan
Pilihan Penghantaran
Pilihan Pembayaran :
Blog Address (Jika Ada)
Status Pembeli

Get your own free form like this one.

Updated by SyamilaDesign! 2010