Thursday, August 6, 2009

Hadiah Contest Sudut Terburuk dari MamaD

Daku balik keje semalam, daku tengok2 ada bungkusan parcel tuk ku...teruja nak tau apa...memandangkan daku masuk bermacam contest dan memang sedang tunggu parcel pun....rupanya parcel nie datangnya dari MamaD .. hadiah pemenang pilihan juri contest sudut terburuk tuh... alhamdulillah..sampai juga...daku pun teruja nak tau amende hadiahnya...maka dengan penuh sopan santun???ye ke???? daku pun amik pisau...sreeepp...siap ada bunyi lagi...eh lembut je...amendela ni agaknya... Amira & Bad siap nak berebut dah...wait...wait..tunggu lu...sabola anak2 weh..

Dan inilah dia isi kandungan parcel nieh;..jeng..jeng...jeng....skrolll....

v
v
v
v


inilah dia rupanya hadiah yang ku menangi....meh kita close up skit...







cantik tudung nie...kebetulan ada baju yang sesuai..tapi daku x reti nak menggayakannya... nak kena blaja dulu la.





dan ini alas peti sejuk...cantik kan...leh melaram tuk raya nanti... leh alas peti sejuk ku yg lama dan lusuh pun.. mmg plan nak beli baru.. so jimat bajet...

Alhamdulillah...inilah kemenanganku yang pertama selama daku join contest... sebelum nie daku menang giveaway n top comentator je...daku tgh tunggu hadiah dari jigsaw puzzle n asmieyra...tapi daku kalah top comentator Baby Ibu... b4 this daku mmg at the top...malangnya dipangkas dek men_da_lisha masa Baby Qis masuk wad ari tu...tak pela beg dr us tu bukan rezeki ku...huhuhu.. Makacih to MamaD kerana sudi memilih daku sebagai pemenang..moga dimurahkan rezeki, sihat dan gembira selalu...

5 comments:

Atiqah said...

tahniah kak Iela..hehe..join byk2..at least dpt mng 2 3 contest pun rse happy dh kn..

CuTeMiUt78 said...

wah.. tahniah sesangat.. menang gak kan..berkat usaha rajin menjoinkan diri dlm contest..

Yan said...

wah besh besh

MAMADANISH78 said...

HEHEEEE..
dah sampaidah yeee...
hehheee..leh la melaram lepas ni ye..
kalau masuk dapo..mesti miela teringat kat mamaD kan...?wakakkakaaaa

miela77 said...

Atiqah, CiTeMiUt78, Yan...alhamdulillah rezeki

MamaD...mesti ingat slalu tu...makacih krn sudi pilih daku..

Berminat untuk order? Sila Nyatakan Tempahan Anda.

Nama :
Email Address:
Nombor Telefon
Alamat
Tempahan
Nyatakan pilihan pesanan anda atau selain dari yang disenaraikan :-
Nyatakan Kuantiti dan Warna Pesanan
Pilihan Penghantaran
Pilihan Pembayaran :
Blog Address (Jika Ada)
Status Pembeli

Get your own free form like this one.

Updated by SyamilaDesign! 2010