Friday, July 31, 2009

Testimoni Pengguna UK Magic Bio-Tech Herbal Anti-Virus Formula ...

Babykidslove Online Boutique said...
SALAM..KAK...MLM TADI KAMI 1 FAMILY TRY.....BABY MIKHAIL LAH PALING PENTING....SELSEMA BATUK MASIH ADA..TAPI DH TKDE BUNYI2 TAU....SELALU BERBUNYI MS BENAFAS. MLM NI NK TRAY LAGI...SMLM TITISKAN KE MULUT DIA P2 SAPU IDUNG, DADA N BELAKANG DIA...KAK..NNTI NK ODER LAGI SATU UTK ABAH ANA.ABAH ANA ASMA TERUK..SMLM KASI DIA TRY TITIK...HUHUHUHU...MAKACIH


Syukur alhamdulillah..daku rasa berbaloi kalau Antivirus nie mampu membantu rakan2.. daku berani jual dan hebahkan kerana daku dah cuba pada Baby Qis.. Atih pun mengadu selsema dah berkurangan berbanding sebelumnya... dan tadi daku g CIMB ada urusan..n just gatal mulut bagi flyers ttg Antivirus nie, kebetulan Manager nak jumpa..mereka minat nak beli..nanti akan contact daku dan kalau boleh nak jumpa Dr. Wan Mahani...coz mereka berisiko dijangkiti H1N1.. Semalam pun daku pergi ke Maybank, Executive Maybank borong gak..n nak contact number..bila stok baru sampai .. minta maklumkan pada mereka..


Daku tengah cari ejen yang berminat tuk pasarkan Antivirus nie..leh email daku Miela.77@gmail.com daku bagi komisyen best nyer...tapi depends on order la.. dan pada rakan2 bloggers yang nak mencuba.. boleh email ye.. Stok terhad..macam goreng pisang..


Berikut adalah antara testimoni mengenai keberkesanan Antivirus ini.


Kes 1.
Baru2 nie Dr Wan Mahani datang ke rumah rakan kerja ku. Anaknya mengidap SLE dan terbaring selepas menjalani operation membuang nanah di lututnya. Hari2 demam kerana x mampu menahan kesakitan. Beliau ada mencuba Antivirus nie sebab dengar cite elok untuk demam. Then malam tu beliau bg anaknya try, alhamdulillah demamnya berkurangan. Dan esoknya beliau bertanya lagi adakah antivirus nie sesuai bagi membantu mengurangkan sakit anaknya. Daku x berani nak jawab, so daku suh beliau cakap sendiri melalui telefon dengan Dr Mahani. Then esoknya, Dr Mahani sendiri pergi melawat anak beliau dirumah. Mengikut cite Kak Mazidah, demam anaknya dah berkurangan malah anaknya kerap meminta antivirus tersebut setiap kali rasa sakit. Dr Mahani telah memberi motivasi bagi membantu menaikkan semangatnya. Menurut Dr Mahani, antara 5000 pesakit yang telah menjalani clinical trial tu adalah pesakit SLE, Kanser, Diabetes dan sebagainya. Setelah 27 tahun menjalani uji kaji dan setelah Dr Mahani tamat kontrak dengan government, baru beliau menjualnya dipasaran. Planning tahun depan namun bila H1N1 ni menular dengan meluas, beliau terpaksa awalkan pemasarannya kerana sekurang2 nya amal jariah bg membantu meringankan kebimbangan rakyat terhadap penularan wabak ini. Beliau membuat packing botol 5ml bagi memastikan semua rakyat mampu membelinya. Dan yang penting, abstract Herbal dan abstarct Antivirus yang dirumus olehnya dicampur dengan minyak zaitun dan serai wangi bagi merangsang saraf dan meningkatkan antibodi dalam badan. Meh kite cuba.

Kes 2

Mungkin uols ingat lagi entri 99.9% terbakar tu.. Opah Yang melecur teruk kerana cuba memeluk Arwah bagi memastikan api yang membakar badan Arwah terpadam. Malangnya, ia tidak mampu membantu. Dan kedua-dua tangan, lutut dan paha Opah Yang melecur. Daku ada bagi 3 botol Antivirus nie, suh beliau lumur pada luka melecur tu. Dan daku ada melawat beliau 2 hari lepas. Alhamdulillah, beliau memanfaatkan pemberian daku tu. Dan luka melecur tu dah pecah dan mula mengering. Kenapa daku suh beliau sapu antivirus tu? Sebab Dr Mahani pernah beritahu daku, antivirus yang dirumus oleh beliau nie adalah sejenis vaksin. Kalau letak patinya di sebelah kuman di microscope, lari kuman ketepi. So daku fikir, mungkin ia juga sesuai tuk menghalang luka melecur tu bertambah teruk. Daku just bagi sebagai amal jariah. Bila daku tanya Dr Mahani, jawapan yang diberi, amat berkesan untuk luka kerana Abstract Antivirus dirumus untuk memperbaiki dan memulihkan sel-sel kulit. Buktinya nyata bila daku pergi n lihat sendiri keberkesanannya.
Setelah seminggu menggunakan UK Antivirus

Kes 3

Terjadi pada daku sendiri. Dalam entri2 yang lepas daku ada cite pasal Baby Qis yang demam 2 minggu x kebah2.. selsema hingga nafas berbunyi dan x leh tido. Dari masalah inilah daku bertemu Dr Mahani. Beliau memberikandaku cuba sebotol. Malam tu daku lumur di hidung, leher, dada, perut dan bagi setitik kedalam mulut sebelum hisap susu. Alhamdulillah Baby Qis boleh tidur, demam mula kebah dan dua hari selepas itu daku lihat selsemanya dah mula kering. Pernah kena selsema balik lepas seminggu tapi daku bagi setiap hari, alhamdulillah x sampai 2 hari mesti baik. Dah hampir sebulan x demam. Malah, kalau Baby Qis kurang kembung perut. Memang berkesan. Begitu juga pada anak2ku yang lain. Cik Abgku pun mengakuinya. Sebab tulah daku minta pada Dr Mahani stok untuk family kami, then bila daku cite kat blog, ada yang berminat. Dr Mahani lantik daku sebagai pengedar tunggal di Perak untuk memasarkan antivirus ini secara tradisional (mulut ke mulut) dan melalui internet. Daku x kan jual kalau daku x rasa sendiri sebab daku bukan pandai berniaga. Pekasam tu pun daku jual bila daku dah rasa sendiri.
Kes 4
Testimoni terkini daku dapat dari MRs Calmals dari Terengganu yang order last week memandangkan waktu tu anak2nya demam. Beliau kebetulan mmg rajin menjengah blogku nie..makacih ye siti..meh kita tengok apa dia kata melalui email:-
Siti Salbiah Mohd Alway kepada saya tunjukkan butiran 13:18 (30 minit yang lalu)
Waitlist reason: Siti Salbiah Mohd Alway (danya_carmal@yahoo.com) is not on your Guest List Approve sender Approve domain

assalamualaikum ..sori k'ila sbb lambat bagi testimoni. baru ada kesempatan nak tulis mail. hehehe .Alhamdulillah kami sekeluarga dah sehat dan ceria semula berkat rajin titik dan sapu UK Antivirus tu.Waktu order brg dengan akak haritu anak sy dah demam teruk dah. demam batuk selsema mungkin berjangkitwaktu pegi jamuan raya ramai2 sblm tu. sampai je barang terus sy titis setitik dlm mulut anak yg 5bln tun sapu dekat tekak , dada n hidung skit. pastu buat campur ngan air tuam dekat kepala. alhamdulillah panaspon berkurang n dia tido dgn lenanya. Esoknya sy bwk anak jumpa doktor n doc kata takda infection dekat tekak. Paru-paru dan pernafasan pon okey. Sblm mkn UK Avirus tu anak saya batuk teruk jugak. Macam batuk tak lepas gitu.
Oleh kerana kurang tido sy pulak rasa nk demam dan sengal2 badan.sy pun cuba 3 titik lam mulut. Berehat sekejap sengal2 badan pon berkurang dan tak jadik demam. Anak sy demam x sampai pon seminggu dah sehat semula. selsema dgn batuk pun dah takde. skarang nisaya tgh amalkan titis dlm mulut hari2 untuk tgk kesan penyembuhan pada sakit2 lain. Pendekata Antivirus nidah jadik benda penting utk saya dan family skang ni. Letak dalam henbeg n angkut je ke sana sini senang.kalau ada tanda2 nak demam titik je dlm mulut anak2. sy ada bagi sebotol untuk adik sy yg asma cuba.nanti kalau ada perubahan positive sy inform pada akak yer. terima kasih kepada akak sbb memperkenalkanUK Antivirus nie.

Terpulang kat uols kalau berminat nak cuba boleh order melalui borang pesanan disebelah sidebar atau email terus ke Miela.7@gmail.com .

PROMOSI 3 BOTOL 5ML RM57 TERMASUK POS MASIH BERJALAN..BOLEH ORDER YE..


DAKU MOHON PADA SESIAPA YANG PERNAH MENGGUNAKAN UK ANTIVIRUS FORMULA BIO-TECH HERBAL NIE UNTUK BUAT TESTIMONI DI SINI. KALAU X DE BLOG..JUST DAFTAR SEBAGAI ANYMOUS JE THEN BUH EMAIL KAT RUANGAN KOMEN..JUST KLIK PADA POST A COMMENT DAN MULAKAN TESTIMONI ANDA.. TERIMA KASIH.

7 comments:

Mama Safiyyah said...

nanti nak try gak kak...mana tau serasi....nanti kita email akak eh...

Unknown said...

Mama Safiyyah ... ok...insyaallah dgn izinnya.. then k.iela nak kumpul dr user2 yg da beli dr k.iela..

Delimasari said...

bagus22 nak tnya kengkawan kot ada yg berminat....

Unknown said...

Delimasari...boleh..war2kan pada kengkawan yang lain ye..

Mazidah said...

Assalamualaikum. Kak nak beritahu, setelah 2 minggu kak sapu antivirus tu kat luka Nabila, ia dah mula baik. Dah cantik dan Nabila dah boleh berjalan sikit-sikit. Terima kasih kerana memperkenalkan kak dengan Dr. Mahani. Sekurang-kurangnya Nabila dah mula ceria dengan motivasi yang Dr. Mahani beri, malah ubat antivirus tak pernah jauh dari Nabila. Kak nak order 30 botol untuk saudara mara sebab mereka banyak bertanya dan berminat nak beli. Nanti iela tolong call akak ye. Terima kasih dan Selamat Hari Raya.

ieyza said...

wah...ubat akak nie nampaknyer ramai yang guna...iza nak try gak laaa...nnt iza inform akak yer...

Unknown said...

leYzA.. berminat ye..boleh order thru borang pesanan atau email k.iela di Miela.77@gmail.com. atau kalau nak direct payment leh rujuk di http://miela77shoppe.blogspot.com kat situ ada no. akaun k.iela..tgh promosi beli 3 botol uk antivirus 5ml hanya RM55 termasuk poslaju..

Berminat untuk order? Sila Nyatakan Tempahan Anda.

Nama :
Email Address:
Nombor Telefon
Alamat
Tempahan
Nyatakan pilihan pesanan anda atau selain dari yang disenaraikan :-
Nyatakan Kuantiti dan Warna Pesanan
Pilihan Penghantaran
Pilihan Pembayaran :
Blog Address (Jika Ada)
Status Pembeli

Get your own free form like this one.

Updated by SyamilaDesign! 2010