Monday, September 14, 2009

VAKSIN H1N1 DISYAKI BOLEH MENGAKIBATKAN KEMATIAN

Daku terbaca info nie semasa blogwalking. Satu info yang berguna untuk dikongsi bersama. Harap membantu. Meh kita baca info nie dan jadikan panduan.
Kandungan berbahaya dalam vaksin H1N1 keluaran Glaxo Smith Kline disyaki mempunyai thiomersal (C9H9HgNaO2S) iaitu sejenis sodium yang mengandungi 49% merkuri yang digunakan untuk antiseptik dan anti-fungus agen. Penggunaan thiomersal walaupun dibenarkan WHO, tetapi masyarakat antarabangsa masih khuatir kerana beberapa kontroversi yang wujud semenjak ia diperkenalkan di dalam pemvaksinan. Para penerima vaksin H1N1 ini dikhuatiri berhadapan dengan masalah gangguan otak yang dipanggil Guillain-Barre Syndrome (GBS).

Vaksin yang dibina oleh syarikat-syarikat farmasi gergasi dunia ini dijangka diedarkan kepada orang ramai pada awal Oktober. Di Amerika sahaja, sebanyak 13 juta rakyat akan disenaraikan untuk menerima suntikan. Pakar memberi amaran, permintaan tinggi bergabung dengan kelewatan pengeluaran boleh menyebabkan kekurangan bekalan, lalu memaksa kerajaan yang bakal menghadapi gelombang kedua selesema itu, yang mungkin lebih dahsyat, membuat pilihan sukar dalam menentukan siapa yang patut diberi vaksin terlebih dahulu.

Dalam kenyataan dari salah seorang Senior Neurologist yang ditemu ramah oleh wartawan Jo McFarlane menyatakan bahawa dia sendiri tidak akan mengambil suntikan vaksin tersebut.“I would not have swine flu jab because of the GBS risk.”
Menurut neurologist tersebut, mereka percaya vaksin H1N1 hanya akan mengulang kembali tragedi kematian 25 orang rakyat Amerika pada 1976 dulu yang menerima suntikan vaksin H1N1.Walaupun kecenderungan untuk mati adalah 1 nisbah 80,000 orang tetapi kesemua 80,000 tersebut sudah mewarisi kesan kekal GSB seumur hidup. Bagi yang meninggal dunia kemungkinan ketahanan imunisasi badan sudah sedia lemah.
Daku bukan nak mengambil kesempatan atas apa yang berlaku, just nak share info disamping mewarwarkan pada uols kemujaraban UK Antivirus Formula Bio-Tech Herbal nie.. mmg ada yang menerima secara positif tp ramai gak yg negatif. Tapi daku yakin 100% pada Antivirus nie sementelah pula daku bertemu secara langsung dengan penciptanya. Memang betul2 mujarab terutama pada pesakit ASMA dan Jantung.
Kes 1.
Baru2 nie Dr Wan Mahani datang ke rumah rakan kerja ku. Anaknya mengidap SLE dan terbaring selepas menjalani operation membuang nanah di lututnya. Hari2 demam kerana x mampu menahan kesakitan. Beliau ada mencuba Antivirus nie sebab dengar cite elok untuk demam. Then malam tu beliau bg anaknya try, alhamdulillah demamnya berkurangan. Dan esoknya beliau bertanya lagi adakah antivirus nie sesuai bagi membantu mengurangkan sakit anaknya. Daku x berani nak jawab, so daku suh beliau cakap sendiri melalui telefon dengan Dr Mahani. Then esoknya, Dr Mahani sendiri pergi melawat anak beliau dirumah. Mengikut cite Kak Mazidah, demam anaknya dah berkurangan malah anaknya kerap meminta antivirus tersebut setiap kali rasa sakit. Dr Mahani telah memberi motivasi bagi membantu menaikkan semangatnya. Menurut Dr Mahani, antara 5000 pesakit yang telah menjalani clinical trial tu adalah pesakit SLE, Kanser, Diabetes dan sebagainya. Setelah 27 tahun menjalani uji kaji dan setelah Dr Mahani tamat kontrak dengan government, baru beliau menjualnya dipasaran. Planning tahun depan namun bila H1N1 ni menular dengan meluas, beliau terpaksa awalkan pemasarannya kerana sekurang2 nya amal jariah bg membantu meringankan kebimbangan rakyat terhadap penularan wabak ini. Beliau membuat packing botol 5ml bagi memastikan semua rakyat mampu membelinya. Dan yang penting, abstract Herbal dan abstarct Antivirus yang dirumus olehnya dicampur dengan minyak zaitun dan serai wangi bagi merangsang saraf dan meningkatkan antibodi dalam badan. Meh kite cuba.
Kes 2
Mungkin uols ingat lagi entri 99.9% terbakar tu.. Opah Yang melecur teruk kerana cuba memeluk Arwah bagi memastikan api yang membakar badan Arwah terpadam. Malangnya, ia tidak mampu membantu. Dan kedua-dua tangan, lutut dan paha Opah Yang melecur. Daku ada bagi 3 botol Antivirus nie, suh beliau lumur pada luka melecur tu. Dan daku ada melawat beliau 2 hari lepas. Alhamdulillah, beliau memanfaatkan pemberian daku tu. Dan luka melecur tu dah pecah dan mula mengering. Kenapa daku suh beliau sapu antivirus tu? Sebab Dr Mahani pernah beritahu daku, antivirus yang dirumus oleh beliau nie adalah sejenis vaksin. Kalau letak patinya di sebelah kuman di microscope, lari kuman ketepi. So daku fikir, mungkin ia juga sesuai tuk menghalang luka melecur tu bertambah teruk. Daku just bagi sebagai amal jariah. Bila daku tanya Dr Mahani, jawapan yang diberi, amat berkesan untuk luka kerana Abstract Antivirus dirumus untuk memperbaiki dan memulihkan kulit. Buktinya nyata bila daku pergi n lihat sendiri keberkesanannya.
Kes 3
Terjadi pada daku sendiri. Dalam entri2 yang lepas daku ada cite pasal Baby Qis yang demam 2 minggu x kebah2.. selsema hingga nafas berbunyi dan x leh tido. Dari masalah inilah daku bertemu Dr Mahani. Beliau memberikandaku cuba sebotol. Malam tu daku lumur di hidung, leher, dada, perut dan bagi setitik kedalam mulut sebelum hisap susu. Alhamdulillah Baby Qis boleh tidur, demam mula kebah dan dua hari selepas itu daku lihat selsemanya dah mula kering. Pernah kena selsema balik lepas seminggu tapi daku bagi setiap hari, alhamdulillah x sampai 2 hari mesti baik. Dah hampir sebulan x demam. Malah, kalau Baby Qis kurang kembung perut. Memang berkesan. Begitu juga pada anak2ku yang lain. Cik Abgku pun mengakuinya. Sebab tulah daku minta pada Dr Mahani stok untuk family kami, then bila daku cite kat blog, ada yang berminat. Dr Mahani lantik daku sebagai pengedar tunggal di Perak untuk memasarkan antivirus ini secara tradisional (mulut ke mulut) dan melalui internet. Daku x kan jual kalau daku x rasa sendiri sebab daku bukan pandai berniaga. Pekasam tu pun daku jual bila daku dah rasa sendiri.
Terpulang kat uols kalau berminat nak cuba boleh order melalui borang pesanan disebelah sidebar atau email terus ke Miela.7@gmail.com . Daku mohon maaf kalau ada diantara uols yang x suka daku terjah dan tinggal jejak mengenai info ini. Niat daku hanya untuk berkongsi pengalaman dan info yang berguna bagi menangani wabak ini. Salam ramadhan, selamat bersahur dan selamat berbuka puasa.
PROMOSI 3 BOTOL 5ML RM57 TERMASUK POS MASIH BERJALAN..BOLEH ORDER YE..

0 comments:

Berminat untuk order? Sila Nyatakan Tempahan Anda.

Nama :
Email Address:
Nombor Telefon
Alamat
Tempahan
Nyatakan pilihan pesanan anda atau selain dari yang disenaraikan :-
Nyatakan Kuantiti dan Warna Pesanan
Pilihan Penghantaran
Pilihan Pembayaran :
Blog Address (Jika Ada)
Status Pembeli

Get your own free form like this one.

Updated by SyamilaDesign! 2010