Friday, September 4, 2009

Baju Raya Anak2ku..First Batch..

Daku baru beli baju raya Anak2ku..batch pertama. Masih ada at least 2 batch lagi. Belum menarik perhatian. Ingat nak beli sorang 5 pasang memandangkan baju lama dah makin singkat. Baby Qis pun baju2nyer da makin sendat. Mama n Ayah blum lagi..settle dulu depa punya. Meh kita tengok apa yang daku beli tuk depa..rolll.....
Percaya tak kalau daku gtau UK Antivirus yang daku amik kat Dr. Mahani 200 botol dah habis stok. Kena amik stok baru. Jualan COD dan online memberangsangkan. Syukur Alhamdulillah. Tengah tunggu testimoni dari mereka je. Skang amik order baru n mungkin Selasa daku wat penghantaran. Sapa2 yang masih belum cuba, meh la try, memang berkesan terutama yang ada Asma or Sakit Jantung. Promosi masih berjalan.
Beli 3 botol 5ml RM57 termasuk pos dan 2 botol 100ml RM290 termasuk pos.
Petua untuk Mengurangkan Panas Demam
Mula2 titik 3 titis UK Antivirus dalam air panas semangkuk, kacau hingga sebati, masukkan ais. Celup tuala dalam air kemudian lap badan yang demam. Dan titik kedalam mulut diikut minum air suam. Insyaallah panas akan berkurangan.

3 comments:

anamarza said...

alhamdulillah rezeki bulan ramadhan...semoga rezeki miela berpanjangan....:)

kakyong said...

anak2 kakyong juga lah yg belum berbaju raya lagi.. perit sungguh tahun ni, nak beli baju raya anak pun en ayah semput2.. ibu nyer tak kesah, dah bertahun pakai baju yg sama pun xde hal..

10 said...

wah... dah beli baju raya ek... sonok la anak2 dapat baju raya baru...

Berminat untuk order? Sila Nyatakan Tempahan Anda.

Nama :
Email Address:
Nombor Telefon
Alamat
Tempahan
Nyatakan pilihan pesanan anda atau selain dari yang disenaraikan :-
Nyatakan Kuantiti dan Warna Pesanan
Pilihan Penghantaran
Pilihan Pembayaran :
Blog Address (Jika Ada)
Status Pembeli

Get your own free form like this one.

Updated by SyamilaDesign! 2010