Sunday, December 27, 2009

UK Magic Bio-Tech Herbal (Anti-Virus Formula) - Sesuai Utk Mencegah H1N1...Sticky Mode

Ini adalah sticky mode..Entri baru skrol ke bawah ye..

Semalam, daku ada cite dgn uols ttg Antidot H1N1 yang diformulasikan oleh Dr. Wan Mahani Zainal Abidin Serologist, (Ex Research Development Petronas PRSS dan kini menjadi Penyelidik Chemicals/Kimia Bertaraf Antarabangsa serta Senior Business Advisor Dunita Corporate World.

Daku kebetulan mengenali beliau melalui adik ku Angah yang bekerja di Hillcity Hotel. Tengah sembang2 Angah mengadu mengenai anaknya yang sering batuk dan Baby Qis yang dah 2 minggu selsema, batuk x hilang2. Demam pun on dan off..

Beliau ada bagi daku try UK Magic Bio-Tech Herbal Anti-Virus Formula nie yang telah diujikaji selama 27 tahun merangkumi lebih 5 ribu pesakit (Clinical Trial).. Senang je..sapu di hidung tuk membantu melegakan pernafasan, titik 2-3 titis ke dalam mulut atau secawan air suam/mana2 air dan minum 2 kali sehari atau bila perlu untuk menambahkan oksigen dalam badan secara tidak langsung membantu pernafasan. Daku try letak kat hidung Baby Qis. Alhamdulillah, Baby Qis tak meragam dah..leh tido...syukur daku ditemukan dengan Dr. Mahani...dan beliau menyarankan agar Rakyat Malaysia Satu Malaysia mempraktikkan penggunaannya agar terhindar dari wabak yang melanda dunia sekarang. Insyaallah. Memandangkan ia berkesan pada daku, keluarga dan rakan2, meh la kita try. Beliau bagi spesial prize kat daku...kalau jual yang kecik botol hijau 5ml tu, just RM20 termasuk pos dan yang 100ml tu RM150 termasuk pos. Daku suggest uols beli lebih dari 10 botol..janjila dengan kengkawan opis ke, umah ke, jiran2 ke...sebab keberkesanannya telah terbukti pada kami.

Insyaallah dengan izin Allah S.W.T, kita terhindar dari H1N1 nie...tapi mesti ingat, vaksin hanya diedarkan di Hospital2 Kerajaan dan Swasta sahaja dan terhad untuk pesakit yang confirm mengalami gejala H1N1 ni serta Frontliner je. So kita nie terpaksa cari inisiatif lain.


Botol Kecil (RM20)
Botol besar 100ml (RM150)

Berikut adalah kandungan UK Magic Bio-Tech Herbal Anti-Virus Formula
(Lab Testing No: QD2363-1 - Dijamin Suci)

- Abstract Herbal, Bio Antivirus Catalysis, Multi-Oil Abstract and Synthesis, Seagrass-Citranella


UK Magic Bio-Tech Herbal Anti-Virus Formula ini dirumuskan pada tahun 1988 dengan proses "r-DNA (Recombinant DeoxyriboNucliec Acid method) & Fused Cell Technique, bahan serai wangi (Natural Peptide) diusahakan oleh Dr. Wan Mahani Zainal Abidin, Serologist PRSS cum Penyelidik Kimia Bertaraf Antarabangsa serta Senior Advisor DUNITA Corporate World


Rumusan Monoclonal antibodies dengan Interferon (a-b-g), Anti-Virus & Anti-Tumor ini memenuhi keperluan keadaan kecemasan, kecederaan & keadaan apabila telah dihinggap penyakit (wabak) yang serius kerana ini mencegah penyakit dari merebak dan memulihkan penyakit dengan cepat.

Product research and developed in Australia, Germany, Saudi and Malaysia since 1988

Bagaimana ia bertindak?

Ia membantu untuk melegakan dan melapangkan sistem pernafasan untuk memudahkan pernafasan, menghilangkan batuk, sakit tekak, dan untuk menyahkan toksik dalam badan. Ia juga melancarkan perjalanan darah dan juga sistem penghadaman. Ia juga boleh membetul dan mengaturkan sel2 didalam badan bagi menguatkan imunisasi. Ia juga mampu untuk memulihkan dan merawat sel-sel kulit dan menyembuhkan luka dengan cepat.

Bagaimana untuk menggunakannya.

Bayi dan kanak-kanak - 1-2 titik kedalam mulut diikuti dengan air suam segelas untuk mencegah H1N1, batuk, asma, sakit tekak 2 kali sehari atau bila perlu. Sapu dihidung bagi melegakan pernafasan akibat selsema setiap kali rasa tidak selesa.

Orang Dewasa - 3-4 titik kedalam mulut diikuti dengan air suam segelas untuk mencegah H1N1, batuk, asma, sakit tekak 2 kali sehari atau bila perlu. Sapu dihidung bagi melegakan pernafasan akibat selsema setiap kali rasa tidak selesa.

Untuk makluman, ia pelbagai guna..berikut adalah maklumat lebih lanjut mengenai Antivirus ini.

TESTIMONI PENGGUNA BOLEH KLIK SINI

UNTUK PESAKIT ASMA

PASTIKAN TITIK 1-3 TITIS UNTUK KANAK-KANAK DAN 3-4 TITIS DEWASA KE DALAM MULUT, SAPU DI HIDUNG, DADA, LEHER. MINUM AIR SUAM SEGELAS. UNTUK RESDUNGTITIK 3-5 TITIS KE DALAM SEBESEN KECIL AIR PANAS, SERKUP KEPALA DENGAN KAIN/TUALA, HIDU WAP HINGGA TIADA WAP. SAPU DI HIDUNG DAN TITIK SETITIS KEDALAM MULUT DAN MINUM AIR SUAM

UNTUK MENGURANGKAN DEMAM PANAS (SUHU BADAN)

TITIK 3-5 TITIS KE DALAM SEBESEN KECIL AIR PANAS, KACAU HINGGA SEBATI, CAMPURKAN AIS BATU, KACAU HINGGA LARUT DAN SEBATI, CELUP TUALA KECIL DAN JELUM SATU BADAN. PASTIKAN TITIK 3-5 TITIK KEDALAM MULUT DIIKUTI DENGAN AIR SUAM.

UNTUK LUKA MELECUR

LUMUR ANTIVIRUS DIATAS LUKA MELECUR. BIAR SEMINIT. TUAM DENGAN TUALA YANG DILETAKKAN DALAM PETI AIS DALAM 15MINIT. KERAP LAKUKAN. INSYAALLAH CEPAT KERING DAN BAIK. LUKA KECEDERAANSAPU ANTIVIRUS DI ATAS LUKA. BUAT 2 KALI SEHARI.

BATUK DAN SELSEMA

SAPU DIHIDUNG, DADA, LEHER DAN TITIK 3-5 TITIS KEDALAM MULUT DAN MINUM AIR SUAM SEKURANG-KURANGNYA 8 GELAS SEHARI. ELAKKAN MINUM AIS DALAM TEMPOH 3 HARI BAGI MEMASTIKAN BATUK BERKURANGAN.

PASTIKAN KURANGKAN DOS UNTUK BABY HANYA SATU TITIS SAHAJA DAN KANAK-KANAK 1TAHUN KEATAS 2-3 TITIS SAHAJA.

Kepada sesiapa yang berminat boleh email daku di Miela.77@gmail.com

EJEN DIPERLUKAN..KOMISYEN MENARIK...

5juta berisiko dijangkiti H1N1...ikuti keratan akhbar
disini

Meh buat duit raya : http://www.danaraya.com/?id=miela77

37 comments:

Mama Safiyyah said...

you've been tagged

CuTeMiUt78 said...

oh... cam menarik tu kak..

admin said...

okayy la tu. :D ada inisiatif

Mommy Lyna said...

semoga ubat ni bole dijadikan penawar utk H1N1.

Unknown said...

Pada Semua...insyallah..daku pun kebetulan gak..tapi syukur alhamdullillah..baby qis bertambah sihat...

Delimasari said...

bagus info ni.

kuA said...

thanxx for v6... erm.. klu selesema blh baek dgn cpat kew? xder kesan smpingan ke?

Unknown said...

Delimasari..insyallah dengan izinnya..

kua_92...so far adik k.iela lepas guna 3 hari, berkurangan selsemanya...tido pun lena..meh la try..

. said...

SALAM..KAK...MLM TADI KAMI 1 FAMILY TRY.....BABY MIKHAIL LAH PALING PENTING....SELSEMA BATUK MASIH ADA..TAPI DH TKDE BUNYI2 TAU....SELALU BERBUNYI MS BENAFAS. MLM NI NK TRAY LAGI...SMLM TITISKAN KE MULUT DIA P2 SAPU IDUNG, DADA N BELAKANG DIA...KAK..NNTI NK ODER LAGI SATU UTK ABAH ANA.ABAH ANA ASMA TERUK..SMLM KASI DIA TRY TITIK...HUHUHUHU...MAKACIH

Unknown said...

Babykidslove Online Boutique...Insyaallah dengan izinnya..nanti bila Dr. Mahani dah balik dari KL k.iela dapatkan stok baru..ye..tolong la hebahkan kat blog..nanti k.iela bg komisyen...

Precious said...

Eh .. dah ada penawar eh?

e.l.i.z.@ said...

wah bagus ni..

Unknown said...

Precious , E.L.I.Z.A...insyallah..dengan izinnya...formula dr pure herba...x de campuran chemical or else...sesuai tuk bb hingga dewasa...meh la try..tuk precaution...

Zuraimah Ismail said...

terima kasih dtg blog kita untuk contest kakyong tu ya...

liana said...

kalau nak try dulu bleh ker?

Unknown said...

liana...klu nak try dulu..amik satu botol kecil 5ml tu..RM20 termasuk pos..then kalau ok leh order lagi..

porkchik said...

testing testing..

alohamolly said...

Thanks for dropping by my blog at http://secondtimeparenthood.blogspot.com.

And thanks for sharing the anti-virus H1N1 info kak ;)

Salam & Selamat berpuasa!
Cheers!

yantz-yeem said...

kalo nak bli satu botol je aci x?ke kena bli 5?

Unknown said...

AlohaMolly...no. prob..

yantz-yeem..actually, k.iela x kisah beli bape? Cuma kalau nak jimat postage beli lebih.. satu pun boleh..

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

salam,

Kak miela jadi ke nak baju tu???bagitau cepat ek..sebab dah ada orang lain tnaya jugak.email tu...

TQ

look said...

salam...alhamdulilah..ada juga penawarnya..insyaalah..semua dengan izin NYA...amin

Anonymous said...

assamualaikom and greetings,
My dearest Miela,
1. thank u for ur kind interest to spread words of my UK anti virus formula.
2. I hv been following ur blog since then,
3. Syukur saya kepada ALLAH s.a.w. atas keberkatan kajian saya selama ini dan penemuan antidot UK demi untuk kebajikan saya kepada ummah dan anak2 saya umumnya.
4. insyallah, sama2 kita berdoalah.
SALAM untuk semua. dr mahani

Unknown said...

Dr. Mahani...thanks for dropping by..i've been waiting for ur few words on my comment box. At least ur testimoni will put me n all the readers a little confidence on ur product.

ibu_umairah said...

good info..menarik juga aktikel ini

Unknown said...

ibu umairah..makacih krn sudi singgah n kongsi info dengan daku..klu minat leh try satu..mmg berkesan..insyaallah..

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

wah...rajin tol sharing info ek...TQ

Unknown said...

Mama_Aqish...info yg baik perlu disebarkan..ye tak..hehehehe

Unknown said...

miela...
camat menyambut ari rayo.. aku mintak maaf slama kita berkawan kot2 aku ade wat ko tersinggung ke..aku mintak maaf ye miela.. jaga diri k..

Unknown said...

wah bagus ni... mmm miela ni nak bagi tau.. hadiah dari leanalittleshop lum dapat lagi... ingatkan aku sorang jer blukm dapat... mmm nanti kalo dah dapat bagitau ek...

p/s: teruskan usaha membantu orang yang perlu... tahniah!!!

babykidslove said...

betull...UK antidot tu berkesan...

Jiey^Mien said...

Kak, Jiey nk beli yg botol kecik tu dulu bleh? Tryout.. Kalo berkesan ngan Ian, bleh ah tambah order.. =)

Unknown said...

Jiey^Mien.. blh..email k.iela or isi brg pesanan kat sebelah..promosi rm55 tuk 3 btl 5ml still berjln smpi 11hb nie..lbh jimat n penghantaran 1 hr je..by poslaju..leh amik akaun no kat http://miela77shoppe.blogspot.com/ eh.

Nia said...

Salam Miela, thanks sbb sudi ziarah.
Maaf ye saya nak tanya, saya memang berminat dgn produk ni, tapi nak tahu, sudah diluluskan kementerian kesihatan tak? dgn Miela ade jual Cloth diaper jgk ke?

Unknown said...

unlisted one..boleh refer Lab Testing No: QD2363-1 ye.. boleh try dulu.. coz ini adalah ciptaan Saintis Melayu yang bertaraf antarabangsa.

Cloth Diapers pun ada jual gak.. coz mempelbagaikan barangan dan memudahkan pembeli membuat pilihan. Meh la pilih since harga promosi tengah berjalan nie..

skin surgery said...

Farm has a team of highly competent and committed professionals, who bring with them rich experience in farming technology and who are persistently determined to bring about positive and trend setting methods of farming which are in high demand now.

Camera said...

If you hold down certain keys in Windows long enough, it'll turn on what's called Sticky Keys. Though it's not a function of Microsoft Office, it occurs to many users while they're using Office, so I thought I'd post how to get out of it.

Berminat untuk order? Sila Nyatakan Tempahan Anda.

Nama :
Email Address:
Nombor Telefon
Alamat
Tempahan
Nyatakan pilihan pesanan anda atau selain dari yang disenaraikan :-
Nyatakan Kuantiti dan Warna Pesanan
Pilihan Penghantaran
Pilihan Pembayaran :
Blog Address (Jika Ada)
Status Pembeli

Get your own free form like this one.

Updated by SyamilaDesign! 2010