Tuesday, December 22, 2009

DI CARI.. AINUN BINTI YAHYA

ENTRI MELEKAT...TOLONG KAMI CARI ADIK KAMI NIE...






Details :

Ainun ni anak bongsu daripada 10 adik-beradik. Baru ajer habis UPSR dan tahun depan bakal ke tingkatan 1. Ainun ni kurus tinggi orangnya.. tinggi +-150 cm, berat 35-36kg. Berkulit hitam manis.

Adik kakyong (Adik ipar daku) yang bongsu ni telah keluar rumah pada pukul +-11 pagi hari sabtu 19 December 2009. Dan sehingga catatan ini ditulis (Selasa, 22 December 2009), kami sekeluarga masih belum menerima apa2 berita. Makbonda & ayahnde telah bertanya kepada semua kawan-kawan Ainun, namun tiada seorang pun yang tahu ke mana @ di mana Ainun berada.


Kakyong dan daku mohon bantuan rakan blogger, walau di mana jua anda berada (Malaysia lah yer..), jika ternampak budak yang dalam foto diatas atau tahu apa2 maklumat, harap kalian dapat maklumkan kami.



Boleh hubungi :



makbonda & ayahnda Yahya Mahmud (Ipoh) 05-2922322

Zukri Yahya (abang Ainun di KL) 017-2038422

Sukhri Yahya (abang Ainun di KL) 012-5336720
Yusri Yahya (cik abgku) 016-5436059
Daku 016-5431481



atau emailkan kepada kakyong72@gmail.com atau Miela.77@gmail.com tolonglah kami mencarinya... daku smlm bw makbonda g bank n pej peguam urusan rumah..n daku ada ty da balik ke blum..sbb ahad malam tu mmg plan nak cari makbonda cakap dia gtau nak g umah kawan..daku smlm lak g amik Amirah kat KL...mujur skrg sejak cik abgku bertukar kerja di Chepor, tetiap tengahari singgah...kami tengah usaha mencarinya...mohon bantuan semua ye... tolonglah..kesian masa depan nya..budak2 sekarang..hmmm....


**n3 ini di UP kan pada 22 Dec 2009, jam 3.40 ptg **

8 comments:

iedaLUVsham said...

kesiannyer...camne leh ilang...

kakyong said...

kakyong td nak masukkan no tepon kebet, tp x tau mana satu no ila & no kebet.. kakyong kan save no u all bawah 1 nama... nanti kakyong update kan.

AshAnas said...

ya Allah, cmne leh ilang... insya'Allah, solat hajat, mudah2an jumpa balik atau tgerak hati dia nk blk umah...

eRiNsZ said...

insyallah akan dijumpai...
~emm kami windu blog pink nieh~
erin cuti...
lama tak baca blog kak miela

Nur,Nura, Nurad, Yani said...

saya doakan semoga berjumpa dgn adik ipar Iela nanti. tak de sesiapa ke yg nampak dia sblm dia hilang?

didyrose said...

dah jumpe ke.......
hr ni baca paper metro tentang mayat kanak2 yg dijumpai.... terus teringat blog ni... nasib baik ciri2 yg ditunjuk kan tidak sama... saya plak yg jd takut bila terdengar benda2 mcm ni... apapun saya doakan semoga adiknyer tu selamat dan panjang umur.... semoga die cepat balik ke rumah...

LYaFRINA said...

salam... smuanya ujian drp Allah swt.. Hrp kak skluarga tabah... cuba la buat solat hajat.. mtk petunjuk dr allah swt... Sy harap... Insyallah smuanya akn slamat.. dan kembali sperti biasa..

Miela77 said...

Time kasih pada semua...alhamdulillah dah jumpa.. mujur sesangat...misteri belum terungkai...

Berminat untuk order? Sila Nyatakan Tempahan Anda.

Nama :
Email Address:
Nombor Telefon
Alamat
Tempahan
Nyatakan pilihan pesanan anda atau selain dari yang disenaraikan :-
Nyatakan Kuantiti dan Warna Pesanan
Pilihan Penghantaran
Pilihan Pembayaran :
Blog Address (Jika Ada)
Status Pembeli

Get your own free form like this one.

Updated by SyamilaDesign! 2010