Wednesday, November 25, 2009

Hariku kurang ceria.....

****Entry moody - pendek je...****
Daku mulakan hari nie dengan rasa penat yang melampau, jiwa yang bergelora, mata yang nak pejam, dan minda yang berserabut. Kenapa??? Hanya daku yang tahu... just nak lepaskan lelah di umah mayaku jap be4 mulakan kembali pelayaran yang penuh bergelora nieh... Ku cuba ceria-ceriakan hidupku kerana hidup mesti diteruskan. Tul tak????

3 comments:

eezah said...

sesekali kena rehatkan badan dan minda sis..bila dah berehat baru rasa semangat nak buat sesuatu keje.

nza said...

kesiannya...bykkn rehat ye ila..ni mesti kes penat n stress nih..

Miela77 said...

eezah... tu lah hr nie baru refresh balik..thanks for caring

nza... thanks org jauh pun caring gak..daku terharu..

Berminat untuk order? Sila Nyatakan Tempahan Anda.

Nama :
Email Address:
Nombor Telefon
Alamat
Tempahan
Nyatakan pilihan pesanan anda atau selain dari yang disenaraikan :-
Nyatakan Kuantiti dan Warna Pesanan
Pilihan Penghantaran
Pilihan Pembayaran :
Blog Address (Jika Ada)
Status Pembeli

Get your own free form like this one.

Updated by SyamilaDesign! 2010