Thursday, May 6, 2010

**Entry Pendek*** SELAMAT HARI LAHIR AMIRAH...06.05.2010

Hari nie genaplah usia Amirah 10 tahun.. tak sedar masa berlalu begitu pantas..da ada anak dara da daku nie.. daku da siap tempah kek hari lahir istimewa untuknya... cik abgku siap beli candy..buh dalam balang..wat note sikit "SELAMAT HARI JADI AMIRAH..SHARE CANDY NIE DENGAN KAWAN2 YE.. DARI AYAH/MAMA" malangnya daku lupa nak snap td... apalagi ..happy gilos dier...

Sori Amirah mama x sempat nak tulis entri panjang2...sbb mama tengah bz nk wat report.. nak Mesyuarat JKPP ari Isnin nie..so mama sempat curi masa wat entri pendek untukmu... sori ye sayang..hmm ur request tu mama kena fikir2 kan dulu..sebab mama x berani amik risiko sebenarnya.. kawasan tu banyak anjing... then mama riso kalau mama beli takut kakak merayap merata-rata.. senario sekarang nie agak kurang sesuai utk bg pelepasan kakak keluar rumah ke sana sini sendirian sayang... tengok macam mana ye...

Ekceli..her request is a Bycycle... sejak basikal nyer rosak bertaun dulu..daku x ganti2..sebabnya..daku riso takut dier berjalan merata..x leh pantau..panjang lak langkahnyer.. uols rasa cam ne eh..nak belikan ke? Please advice...if ok..petang karang daku g terjah kedai basikal..

Meh layanz gambar2 yg daku men copy n paste guna paint je..maleh + x sempat...bz gilos...

Sempena Hari Jadi Amirah hari nie..daku wat 1 Day Sale kat Miela77shoppe kaw2 nyer rege meh tengok..

3 comments:

AshAnas said...

bak kata arwah nenek shira (ms adik nak sangat2 motor), klu sayang anak, jgn belikan...
tp tu la, ssh jugak nk buat anak faham kan... isy, zaman skrg ni, mmg merisaukan lah... byk sgt kes yg xseronok di dengar...

Miela77 said...

Tu yang merisaukan k.iela tu yang.. rasa serba saja...huhuhu..still tengah fikir..perlu ke tak nie..

kakyong said...

kalo nak beli gak kena berantai lah.. leh guna bila mama & ayah ade kat rumah jer...
tau2 jer lah area umah ila tu...
kat area umah kakyong ni pun, pintu pagor kena mangga setiap masa.. fikri dah pandai buka pagar, siap nak amik beskal kat luor.. kereta laju2 plak tu... amira walaupun dah besor, tp skrg ni mcm2 kes... riso..

bunga ros mira tak sempat nak siap hari ni.. huhuuuu... salah warna lak.. kena modofy sket... haru la maklong la ni... fenin fenin..

hepi 10th besday mira...

nak kek nak kek.. <-- bg pihak anis/aliya/fikri...

Berminat untuk order? Sila Nyatakan Tempahan Anda.

Nama :
Email Address:
Nombor Telefon
Alamat
Tempahan
Nyatakan pilihan pesanan anda atau selain dari yang disenaraikan :-
Nyatakan Kuantiti dan Warna Pesanan
Pilihan Penghantaran
Pilihan Pembayaran :
Blog Address (Jika Ada)
Status Pembeli

Get your own free form like this one.

Updated by SyamilaDesign! 2010