Friday, May 14, 2010

Aduhai kesiannya... Adikku eksiden kat Baling..

Berita ku terima malam tadi, adikku Ayun sekeluarga eksiden di Baling. Kereta teruk, mujur mereka luka2 je.. tp cian Isya.. terhantuk kepalanya.. riso lak daku dengar. Sebab Isya da macam anakku sendiri..kata mak "Kembar Baby Qis". Mana tak nyer.. nak mandi sama, tido sama, hisap susu sama, gaduh pun sama.. Mak da nangis2 semalam.. mujur Ayun tipon gtau jangan riso.. just cedera ringan je.. Ekceli Isya baru je sabtu lepas, Abah n Umminya amik bw blk Machang.. duk sana smpi Umminya habis cuti semestar.. n good news..insyaallah Umminya akan bertukar ke Uitm Sri Iskandar bermula semester depan. Cuma Ayun je la.. sayang nak tinggal tempat keje sekarang katanya.. walaupun penah dapat offer transfer ke Uitm Sri Iskandar.. Dengar cite.. depa on the way balik Kuala Ketil umah  mertua Ayun.. then di traffic light Baling..berhenti lampu merah.. then Ayun ni nampak lampu hijau..dia pun tekan minyak..then srreeeetttt...da bombbb... bertembung dengan kete kancil..dua2 kete teruk.. syukur Alhamdulillah.. mereka x cedera serius...dengar cite driver kete kancil tu boleh tahan la gak.. tapi berita nie cukup membuatkan hati mak sedih dan risau.. dia tengah bodek Atih ajak ke Kedah jengok mereka.. seb baik Ayun ada 2 kete..so x le patah kaki nak kemana2...gara2 berita nie .. daku x wat delivery hari nie..rasa bersalah gak kat customer sbb daku nyer delivery daily..x suka simpan stok n wit org lelama.. Sorry pada semua pelanggan setia Miela77 Online Shoppe... daku janji esok daku pos.. x sempat langsung nak packing.. duk memujuk mak, tipon sana sini.. rasa x seronok lak nak tinggal mak time dia sedih tu.. Badanku ari nie pun agak lemah..mungkin terkejut..n stress kot beb hari nie.. aduhai...hidup perlu diteruskan...

3 comments:

kakyong said...

la hai siannya..
sian Isya, mesti terkejut..

Creative Web Design said...

nak mandi sama, tido sama, hisap susu sama, gaduh pun sama.. Mak da nangis2 semalam.. mujur Ayun tipon gtau jangan riso.. just cedera ringan je...

Creative Web Design said...

tapi berita nie cukup membuatkan hati mak sedih dan risau. dia tengah bodek Atih ajak ke Kedah jengok mereka. seb baik Ayun ada 2 kete....

Berminat untuk order? Sila Nyatakan Tempahan Anda.

Nama :
Email Address:
Nombor Telefon
Alamat
Tempahan
Nyatakan pilihan pesanan anda atau selain dari yang disenaraikan :-
Nyatakan Kuantiti dan Warna Pesanan
Pilihan Penghantaran
Pilihan Pembayaran :
Blog Address (Jika Ada)
Status Pembeli

Get your own free form like this one.

Updated by SyamilaDesign! 2010