Saturday, January 8, 2011

My Lil Qis with her temper tentrum...

Lama x cite ttg My Lil Qis (dulu ku suka panggil baby qis..tp skang da dkt 2thn..x sesuai..heheheh)... ye..02.02.2011 nnt genaplah usianya 2 thn..pejam celik da besau anak dara kecik ku tuh..ye r..mamanya asyik melayan lara je..huhuhu...hari nie ku nak cite ttg akalnya yg makin panjang tu..amboi sekarang amat2 la sensitif.. asal kena marah ke, x dpt apa yg dia nak ke...maka jadilah seperti ini...



tu lah yg terjadi setiap kali ada yg tak puas hati...uiskk ..selagi x de yg pujuk 15min pun mau jadi tau...alahai anak mama....

3 comments:

AshAnas said...

Anas plk, merajuknya berlari2 keliling rumah smbil dongak kepala... Pehtu mula la langgar segala benda...

kakyong said...

sama la mcm Aliya.. kalo tak dpt siap guling2 lagi.. menangis sampai sembab2 mata...

la ni x leh ckp 'tak boleh', dia tetap mintak selagi tak dapat.. melalak tak hengat... huhuuuuu

Miela77 said...

Shira...cam ni la kan bila anak2 mula membesar...

Kakyong..mak cite td..dia merajuk ngan atuk..setengah jam cam dlm gambaw atas kain dlm bilik..uisk makin bertuah tul qis skrg..

Berminat untuk order? Sila Nyatakan Tempahan Anda.

Nama :
Email Address:
Nombor Telefon
Alamat
Tempahan
Nyatakan pilihan pesanan anda atau selain dari yang disenaraikan :-
Nyatakan Kuantiti dan Warna Pesanan
Pilihan Penghantaran
Pilihan Pembayaran :
Blog Address (Jika Ada)
Status Pembeli

Get your own free form like this one.

Updated by SyamilaDesign! 2010