Monday, June 14, 2010

Wajarkah Ibu Mertua Dipanggil "BABI"??????

Terkedu daku seketika bila mendengarnya...seorang menantu memanggil Ibu Mertuanya "BABI" dan isteri "BARUA" hanya disebabkan kesilapan/salah faham kecil...wajarkah itu??? 

Apa perasaan uols kalau perkataan itu keluar dari mulut suami anda??? Mampukah uols menghadapinya???

Persoalan yang daku sendiri tak mampu nak menjawapnya...

Tapi inilah yang berlaku pada seorang Hamba Allah ... sedih gak daku dengar citenya.. tapi kita hanya mampu mendengar.. dia yang menanggungnya...

Semoga suami2 diluar sana berhati2 bila berkata2...kerana Ibu Mertua adalah sama tarafnya seperti Ibu kita sendiri..harus dihormat bukan dicerca... Wajarkah org yg memanggil Ibu Mertuanya Babi itu dicop "Menantu Durhaka".??????

5 comments:

naz said...

tak patut! kurang ajar

anin said...

uishhhhh tak senonoh

kakyong said...

orang kalo takde pegangan agama memang mcm ni..
kalo dia takut dgn Allah, pasti lah dia tak kan buat macam ni...

SHAZA said...

aduh, kurang ajo yerk.....

E.L.I.Z.A said...

kalau ibu mertua tu kuang ajo ngan kita, camno lak ye..hurmmmm

Berminat untuk order? Sila Nyatakan Tempahan Anda.

Nama :
Email Address:
Nombor Telefon
Alamat
Tempahan
Nyatakan pilihan pesanan anda atau selain dari yang disenaraikan :-
Nyatakan Kuantiti dan Warna Pesanan
Pilihan Penghantaran
Pilihan Pembayaran :
Blog Address (Jika Ada)
Status Pembeli

Get your own free form like this one.

Updated by SyamilaDesign! 2010