Saturday, April 17, 2010

MPV terbabas, terbakar: Achik Spin maut nahas ngeri


MPV terbabas, terbakar: Achik Spin maut nahas ngeri - Kredit to Utusan Online

17/04/2010 8:51pm



SEREMBAN 17 April – Artis terkenal yang juga vokalis kumpulan Spin, Abdillah Murad Md. Shari atau lebih dikenali sebagai Achik Spin, 28, meninggal dunia dalam satu kemalangan ngeri di KM 14 Lebuh Raya Kajang Seremban Sdn. Bhd. (Lekas) dekat sini petang ini.
Allahyarham, yang berada di dalam kenderaan pelbagai guna (MPV) yang terbabas dan terbakar, meninggal dunia di tempat kejadian.
Pada masa ini, polis dan anggota bomba masih lagi berada di lokasi nahas dan difahamkan mayat Allahyarham akan dibawa ke Hospital Tuanku Jaafar di sini malam ini.
Pegawai Turus Trafik negeri, Asisten Supritendan Polis (ASP) Abd. Halil Abd. Hamzah mengesahkan kejadian tersebut. – Utusan

Terkejut daku mendengarnya... nampak gayanya lepas seorang, seorang artis yang dijemput mengadapnya...sekaligus menimbulkan keinsafan kepada daku agar menginsafi dan menghargai kehidupan ini.. sesungguhnya malaikat maut itu bersedia menarik roh kita pada bila-bila masa... Takziah kepada Keluarga Arwah Acik Spin, dan marilah kita menyedekahkan Surah Al-Fatihah kepada keluarga arwah, juga kepada arwah abah, atuk, makngah dan semua yang telah kembali kepadaNYA. 
Jom sertai Crazy Sales For Mommies - 1st Anniversary Giveaway di blog Miela77 serta berpeluang memenangi 5 hadiah lumayan yang bernilai RM100. 

Sila klik label bagi mendapatkan Diskaun 5 - 20% utk Cloth Diaper, Busha Cute Streching Legging dan Carter 5 in 1 Romper, UK Magic Bio-Tech Herbal Antivirus Formula   

3 comments:

armasudir said...

innalillahiwailaihirojiun....yela ptg td baru tgk dia dgn ct nordiana dlm tv2.malam buletin utama kata dia maut kemalangan..

ieda said...

salam..first time saya kt sini..tak tgk tv semalam so bila nampak tajuk entry ni terus terjah ke sini..
takziah buat family arwah achik..

btw...jom join contest kat blog saya.

adiezaqistina said...

innalilah....skrg nie byk sgt brita kematian yg kita dengar...maut n ajal dah tak mengira usia...kita hanya boleh tahu tarikh lahir kita..tapi tarikh mati kita tahu ker?al fatihah buat kelauraga achik..bykkan bersabar...

Berminat untuk order? Sila Nyatakan Tempahan Anda.

Nama :
Email Address:
Nombor Telefon
Alamat
Tempahan
Nyatakan pilihan pesanan anda atau selain dari yang disenaraikan :-
Nyatakan Kuantiti dan Warna Pesanan
Pilihan Penghantaran
Pilihan Pembayaran :
Blog Address (Jika Ada)
Status Pembeli

Get your own free form like this one.

Updated by SyamilaDesign! 2010