Sunday, November 1, 2009

Dapatkah UK Magic Membantu Adik ini???? Insyaallah..meh kita tolong gak..

Daku mendapat email dari seorang pelanggan online daku.. just forward email dia ye..


---------- Forwarded message ----------From: fatim zainal <yanz19712000@yahoo.com>Date: Fri, Oct 30, 2009 at 10:19 AMSubject: Fw: Bantuan utk Adik Nazirah Alia
salam iela,
saya forwardkan kisah penderitaan adik nazirah ni..awak rasa uk magic bio-tech yg awak jual tu boleh bantu adik ni tak?
moga ada ubat yang boleh ringankan beban keluarga ni..wasalam

Daku dah forward email ni pada Dr Mahani dan alhamdulillah beliau juga da forward email ni pada rakan2nya di bidang masing2. Semoga ada sesuatu yang boleh menggembirakan hati Adik Nazirah dan Keluarganya... Meh kita baca kisahnya...
Assalamualaikum dan salam sejahtera,
Pada kawan2 mahupun sesiapa yang kenal mohon sedikit sumbangan untuk NAZIRAH ALIA BINTI NOOR ISMAIL.
NAZIRAH ALIA BINTI NOOR ISMAIL
Beliau dilahirkan pada 18 Jun 2008 , dilahirkan dengan berat badan 2.8kg dan ketika berusia 4 bulan dengan keadaan badan menjadi ke rin g, lendir pada kerongkong yang pekat sehingga tidak boleh menelan susu, serta mengalami cirit birit sepanjang masa. Pada Oktober 2008 Alia disahkan menghidap penyakit CYCTHIC FIBROSIS.

CYCTHIC FIBROSIS adalah penyakit ganetik dan jarang ditemui di benua asia . Penyakit ini tidak dapat disembuhkan kerana penghidapnya kekurangan satu enzim di dalam badan yang menjejaskan proses respirasi peparu, percernaan usus dan hati.
Ini kerana Alia memiliki hati yang saiz lebih besar dan usus yang lebih tebal dari manusia norma l, Alia juga perlu disedut kahak dan makan pelbagai jenis ubat setiap hari. Alia juga lemah kepada persekitaran dan mudah dijangkiti penyakit serta kerap masuk wad di PPUM dan perlu dimasukkan anti-biotik khas setiap 6 bulan untuk menyahkan kuman dalam badan. Alia memerlukan pembelanjaan perubatan melebihi RM12,000.00 setiap tahun termasuk ubat khas seumur hidup, rawatan wajib setiap 6 bulan sekali, susu khas dan pelbagai pembelajaan lagi.
Diharap jika ada rakyat Malaysia mahupun negara lain yang prihatin dan simpati pada Alia bolehlah menyumbangkan bantuan kewangan pada bapa NAZIRAH ALIA BINTI NOOR ISMAIL (maklumat lanjut sila rujuk dibawah) bagi membiayai keperluan dan meneruskan kehidupan seperti manusia biasa.
Alia yang merupakan penghidap penyakit yang jarang-jarang dijumpai.
Sumbangan ikhlas anda amat di hargai:
Noor Ismail Bin Mohd Ali (bapa Alia) Tel: 6012-671 9840
F-03-04 Mentari Court ,
Jalan PJS 8/9, Taman Seri Mentari,
46150 Petaling Jaya,
Selangor Darul Ehsan.
RHB Bank A/C No : 112-24-6000-4059-2
Bantuan untuk NAZIRAH ALIA BINTI NOOR ISMAIL and sekiranya ada tidak mampu member sumbangan, diharap anda menyambungkan email ini kepada rakan-rakan anda. Bantuan anda amat sangat dihargai. Semoga tuhan dapat membalasnya.

Insyallah, daku akan poskan 5 botol UK Magic Bio-Tech Herbal Antivirus Formula sebagai Amal Jariah bagi membantu Adik Nazirah ini.. diharap keluarganya sudi menerima bantuanku yang tidak seberapanya ini.. dan insyaallah.. kalau berkesempatan Dr Mahani n friends akan cuba menghubungi keluarga Adik Nazirah untuk mengetahui perkembangan seterusnya..

UK Magic ini pernah membantu Adik Nabila, anak rakan sekerjaku yang mengidap penyakit SLE... semasa 2 bulan yang lalu, adik Nabila terlantar di katil setelah berkali2 menjalani pembedahan membuang nanah di kepala dan lututnya.. Alhamdulillah, daku perkenalkan dengan Dr Mahani dan beliau menjalani rawatan insentif dengan Dr Mahani dan kini kian pulih. Malah dua hari lepas, daku makan bersama beliau, ibunya kak Mazidah dan Dr. Mahani di Restoran Tasik Raban. Daku lihat luka dilututnya yang dulu berlubang nampak tempurung lutut kian tumbuh isinya dan kian sembuh. Mungkin dengan pendekatan yang sama dapat membantu adik Nazirah ini. Insyaallah...

Rakan-rakan blogger yang lain bolehlah menyumbang melalui akaun Maybank yang tertera diatas ye.. "Sharing is Caring"


Promosi UK Magic Bio-Tech Herbal Antivirus Formula 5ml masih RM17 sebotol dan RM50 untuk 3 botol...meh cuba..kalau nak demam or selsema selalu tak jadi..x caya cuba dulu
Why??
"Share with ME because I care"
Dan daku gak nak make sure achieve order tuk Cloth Diaper sebanyak 100pcs. Pre-Order yang diterima sebanyak 86pcs.. so sapa cepat dia dapat dengan harga RM26.00...lepas tu kembali ke harga biasa RM28 ye..
Tapi....
Daku baru dapat greenlight dari pembekal suh wat sales bebanyak tuk Babyland Plain Cloth Diaper..kualiti lebih kurang dgn Coolababy One Size Pocket Diapers gak..
Sapa nak order...
Harga RM30/pcs tuk order minima 5pcs dan RM32 tuk 1-4pcs.
Meh cepat...Harga Runtuh bebenor nie weh...
KENAPA?
"Share with ME because I care"

0 comments:

Berminat untuk order? Sila Nyatakan Tempahan Anda.

Nama :
Email Address:
Nombor Telefon
Alamat
Tempahan
Nyatakan pilihan pesanan anda atau selain dari yang disenaraikan :-
Nyatakan Kuantiti dan Warna Pesanan
Pilihan Penghantaran
Pilihan Pembayaran :
Blog Address (Jika Ada)
Status Pembeli

Get your own free form like this one.

Updated by SyamilaDesign! 2010