Monday, August 3, 2009

Jiwaku Mendung...

Salam...daku memulakan hari isnin nie dengan jiwa yang mendung. Moody... Baby Qis masa nak kuar umah, nangis x renti2 .. last2 daku suh my BIL anta anak2 g sekolah, daku masuk n pujuk dulu... Dengar bunyi batuk cam kasar je...Daku nak cuti x leh coz da cuti masa Baby Qis admit ward ari tu, lagipun daku kena wat report tuk bulan Julai ... x leh ngelat..nanti rugi je depa bagi APC tu kat daku.. Last2 daku g keje lambat...dah kul 8.10 baru punch.. huhuhu... dan jiwa raga fikiranku duk ingat kat umah je... X leh fokus langsung kat keje... kengkawan pun x tegur2 .. daku wat bodo je kat dlm bilik ku... cian depa nak ajak minum tp tak berani nak tegur.. patut ke daku?
PADA PEMENANG PENGOMEN MIELA77 TERBANYAK BG BULAN JULAI 2009, SILA BERIKAN NAMA PENUH DAN ALAMAT TUK DAKU ANTAR PEKASAM. TAPI MAYBE SABTU NIE BARU LEH...NAK RECHARGE DIRI DULU...HARAP UOLS SEMUA BERSABAR YE..DAN DAKU AKAN MULAKAN GIVEAWAY TUK PENGOMEN MIELA77 TERBANYAK BAGI BULAN OGOS 2009 ...TERM AND CONDITION BERUBAH..NANTI BILA DAKU FREE DAKU UPDATE EK...TAHNIAH PADA PEMENANG...

7 comments:

Atiqah said...

x pe kak..take ur time k..hadiah tu ble2 akak leh bg..yg pntg ank akak tu..

Unknown said...

BABY tak sihat ker?

nak buat utk Ogos pulak..
tp widget yg 5000 tu dia akan accumulate comment dr bulan2 sebelum ni... so tak leh nak harap widget tu..
kalo widget bulanan, hanya utk 500 komen jer... so far tak jumpa lebih drp 500 utk widget bulanan...

cuba buat kaedah lain pulak...

Unknown said...

Atiqah...makacih..

kakyong...tulah...x pe iela wat syarat baru la..huhuhu...

Unknown said...

kesianyer bb qis..take care kak miela ;)

eRiNsZ said...

btoi tu, erin tak kesah pon klo lambat....
do take care yer kak..

Klo anak sakit ni mg ibu yang amat..... risau..

Mama Safiyyah said...

memang kalau baby tak sihat, kita as ibulah yg paliiiiiiiing risau kan./....kdg2 rasa nak berenti keje dan dan tu jugak.......hmmmm....dugaan..... alhamdulillah baby akak dah beransur sihat.....

ahmadzul said...

That's absolutely right. Ibulah orang yang paliiiiiiiing banyak risau kalau anak-anak sakit. Bagus tu tapi kadang-kadang risau yang extreme boleh menjadikan masalah berlarutan atau tempoh kesukaran yang dilalui lebih panjang. Nanti balik kerja bawa baby Qis jumpa doktor ceritakan pd doktor simptom-simptom yang dapat di perhatikan agar doktor dapat beri rawatan dan ubat yang betul dan berkesan.

Satu perkara yang saya respect dan appreciate sifat ialah keusahawan saudari. Saya yakin sifat itu adalah sesuatu yang tulen. Cuma di sini saya ingin beri beberapa cadangan agar ia dapat berkembang sebagai satu hobi yang serious dan kaedah pemasaran yang dilakukan lebih tersusun.

Apabila kita menjual produk secara online,segala urusniaga seharusnya berlaku secara online sepenuhnya. Ini bermakna prospek di bawa ke laman kita dan mereka akan membaca sales letter kita. Melalui sales letter yang berkesan kita mempunyai peluang yang tinggi untuk menukar prospek tersebut menjadi pelanggan. jangan risau mereka yang datang ke laman kita adalah prospek yang tulen yang mempunyai niat untuk mencari produk tertentu untuk di beli. Jadi dengan itu tidak susah untuk kita mendorong mereka membuat keputusan untuk membeli. Ini banyak bergantung kepada keberkesanan sales letter yang kita tulis.

Satu lagi aspek yang penting ialah menyediakan payment gateway yang multi option. Maksud saya laman saudari haruslah menyediakan tools tertentu sebagai payment gateway. Ia harus dapat menerima bayaran dengan kad kredit, bank transfer atau paypal. Untuk mempunyai payment gateway yang boleh menerima semua jenis kad kredit, saudari harus mempunyai akaun paypal yang boleh di setup secara online. Untuk mendaftar dengan paypal sila berkunjung ke blog saya. Sekiranya artikel tentang panduan untuk set up akaun paypal sila datang lagi pada lain kali pasti saya akan post artikel terbaru yang berhubung dengan payment gateway.

Seperkara lagi, dalam memasarkan produk yang kita jual kita mestilah menjual di dalam laman web bukannya memilih blog sebagai tempat untuk menjual produk. Blog memang penting untuk membawa trafik ke laman web kita dan sebagai tempat untuk kita membina hubungan dengan prospek dan pelanggan kita.

Sekiranya saudari mempunyai idea yang lebih baik daripada saya adalah dialu-alukan untuk berkunjung ke blog saya. Sekiranya apa yang saya ketengahkan di sini merupakan sesuatu yang kurang relevan tolong jelaskan pada saya agar dapat saya mengemaskini maklumat saya dengan input-input yang mutakhir.

JANGAN LUPA BERKUNJUNG KE BLOG SAYA.

Semoga saudari menuju ke arah keuntungan yang bernilai jutaan ringgit.
Selamat Maju Jaya.

Berminat untuk order? Sila Nyatakan Tempahan Anda.

Nama :
Email Address:
Nombor Telefon
Alamat
Tempahan
Nyatakan pilihan pesanan anda atau selain dari yang disenaraikan :-
Nyatakan Kuantiti dan Warna Pesanan
Pilihan Penghantaran
Pilihan Pembayaran :
Blog Address (Jika Ada)
Status Pembeli

Get your own free form like this one.

Updated by SyamilaDesign! 2010